Medewerker Sales Support (Almelo)
Vestiging: Almelo
Wij hebben plek voor een optimistisch mens die klantenaccounts uitbreidt, de klantenbinding verbetert, klanten echt helpt met soms grote uitdagingen en de klanttevredenheid bevordert. Je werkt nauw samen met – en wordt ondersteund door – het professionele verkoopteam en fungeert als belangrijke schakel tussen interne afdelingen en externe klanten en leveranciers.

Werken bij Spit
Wij geven jou alle
ruimte
Als je bij ons komt werken, willen we dat je je zo snel mogelijk thuis voelt. We willen graag dat je het zó naar je zin hebt, dat je lang wilt blijven.
We investeren in jou. En luisteren goed naar wat jij wilt en naar jouw ideeën om je te blijven ontwikkelen. Dat we oog hebben voor jouw gezondheid en veiligheid is vanzelfsprekend.
Wat ga je doen?
Jij bent de schakel tussen de verschillende partijen! Verzorgt in overleg met je team de commerciële contacten voor diverse projecten. Daarbij kan je denken aan taken als: orders aanmaken, (na)calculeren, materiaal selecteren en bestellen, orders vullen en gereed maken voor facturatie, bewaken voortgang, levertijden en prijzen, opstellen project documentatie en klantcontact. Een breed scala aan taken en verantwoordelijkheden, nooit een saaie dag.
Je vervult een rol met veel uitdagingen.
Je bent ijverig, gedreven en accuraat want je moet veel zaken in de gaten houden. Overzicht bewaren in een hectische omgeving is dan ook van groot belang. Uiteraard doe je dit wel samen met je team.
Wat wij jou bieden
Echte groene ambitie, SPIT wil bijdragen aan een betere wereld door slimmer, zuiniger en verantwoordelijker te ondernemen. Ook op het gebied van gelijkheid en inclusiviteit heeft SPIT een actieve houding.
Een open, ‘no nonsens’, en respectvolle werkomgeving. We zijn een team en niemand is belangrijker dan het team. Samenwerken vinden we dan ook een belangrijke voorwaarde voor werkplezier.
Elke dag vers fruit, een actieve personeelsvereniging, collega’s met passie voor hun vak, een uitgebreid inwerkprogramma en allerlei ontwikkel-mogelijkheden.
Solliciteer op deze functie
Word jij onze nieuwe collega?
Wie ben jij?
- Je wilt graag blijven leren en jezelf ontwikkelen.
- Je bent energiek, zelfstartend en raakt niet gauw van de wijs, je weet op tijd vragen te stellen.
- Je durft en kunt de verantwoordelijkheid van “coördinator” op je nemen. Dat betekent dat je goed kunt organiseren, luisteren, filteren, prioriteren. Je hebt inlevingsvermogen, kunt verschillende belangen met elkaar verzoenen en communiceert helder over wat precies moet gebeuren en wanneer. Het op orde houden van de bijbehorende administratie is voor jou vanzelfsprekend..
- Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar. 38 uur mag ook. Werktijden naar eigen wens in te vullen.
- MBO werk- en denkniveau.
- We kunnen ons op deze positie best iemand voorstellen die ervaring heeft in de horeca. Iemand die het zijn of haar gasten graag naar de zin maakt.
- Je beschikt over commercieel inzicht.
- Je hebt meer dan voldoende ICT skills.
Solliciteer op deze functie
Meer weten?
Bel voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek met Pascale Rolefes: +31 885 542 000. Of mail haar je recente CV en/of motivatiebrief via onderstaand formulier. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature? Nee dank je.